Ми беремо участь

Пошукова форма

Проблема з потерпілим крах на одеському пляжі «Дельфін» танкером-Бункерувальники Delfi визначена надзвичайною ситуацією місцевого рівня, що дозволить ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) взяти операцію по його підйому і ліквідації під свій ко

30 Липень
2020

Зокрема, на думку експертів, до 2040 року дрони стануть невід'ємною частиною логістики. Крім того, з'явиться ще дев'ять нових обставин.

Авторами дослідження, на основі якого зроблений прогноз, стали Мартіни Шиффер з відділу планування виробництва Інституту Фраунгофера, а також Георг Пьетрак і його колеги з Ginkgo Management Consulting.

Крім посилення урбанізації та оцифровка виробничих процесів, істотно вплинуть на розвиток логістики, до 2040 року відбудеться об'єднання окремих ланцюгів поставок в єдині мережі. Цьому сприятиме глобалізація економіки, а також демографічні зміни і зростаючий попит на екологічно чисті продукти.

На думку експертів, значна частина транспорту буде працювати в автономному режимі. У порівнянні з нинішнім часом попит на доставку стане просто шаленим. Це призведе до того, що ланцюга поставки будуть плануватися з портів через розподільні центри не безпосередньо до дилерів і торгових мереж, а в розвинених автоматизованих поштових служб, які будуть мати в своєму розпорядженні розвинені кур'єрські послуги. Зміниться і система обробки вантажів. Буде використовуватися штучний інтелект і технології машинного самонавчання.

Виробничі процеси переважно використовувати поновлювану і зелену енергетику. Це стосується також логістичних об'єктів і транспорту. Швидше за все, споживачі отримають можливість повертати виробникам не тільки той товар, який їм не підійшов з якихось причин, але і відходи з придбаних речей і продуктів - все те, що зараз просто викидається на смітник. Для цього також потрібно буде створити свої ланцюга зворотного поставки.

Тобто, в майбутньому економіка відмовиться від філософії створення логістичних ланцюгів в нинішньому вигляді, коли головною метою є забезпечити рух від сировини до створення кінцевого продукту і його продажу. Зате буде створено мережу Smart постачання, більше схоже на замкнуте коло, в якому сировина перетворюється в готовий товар, потрапляє до споживача і повертається назад в переробку, коли стає відходами.

На думку експертів, ланцюги постачання майбутнього передбачати значно більшу швидкість роботи і відрізнятися набагато краще гнучкістю, завдяки чому вони не будуть порушуватися ні війнами, ні природними або техногенними катастрофами, пандеміями тощо.