Ми беремо участь

Пошукова форма

Наглядова рада АМПУ очікує зниження рівня дивідендів до держбюджету з 90% до 50%

29 Вересень
2019
Адміністрація морських портів України очікує з 2020 року зниження рівня дивідендів від прибутку АМПУ до держбюджету з 90% до 50% і хоче спрямувати кошти на розвиток портової інфраструктури.
 
Як повідомляє ЦТС, про це сказав голова наглядової ради ДП "АМПУ" Дмитро Баринов за підсумками зустрічі наглядової ради АМПУ з міністром інфраструктури Владиславом Кріклієм і членами профільного парламентського комітету.
 
За його словами, планується, що в 2020 році рівень дивідендів від прибутку АМПУ до держбюджету буде знижена з 90% до 50%, що дозволить збільшити фінансування проектів з розвитку інфраструктури в портах. У свою чергу АМПУ повинна забезпечувати максимальну відкритість, оптимізацію витрат і пройти комплексний аудит.
 
"Найважливіше, що і Наглядова рада АМПУ, і Міністерство інфраструктури, і народні депутати профільного транспортного комітету Верховної Ради в цілому мають спільне бачення основних напрямків розвитку підприємства. Основними пріоритетами є підвищення конкурентоспроможності портів, збільшення фінансування інфраструктурних проектів в портах, корпоратизація АМПУ, а головне - подальше відновлення прозорих відносин з портовим співтовариством ", - зазначив він.
 
Як повідомляв ЦТС, 19 серпня АМПУ звернулася з відкритим листом до прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, в якому озвучила п'ять основних вимог до Кабміну, що впливають на розвиток портової галузі.
 
Зокрема, ДП АМПУ наполягав на прийнятті:
 
- Стратегії розвитку морських портів України до 2038 року.
 
- Фінансового плану ДП "АМПУ" на 2019 рік.
 
- Проекту постанови Кабінету міністрів України, який передбачає зменшення ставки дивідендів до держбюджету для державних підприємств портової галузі, в тому числі і ДП "АМПУ", з 90% до 50%.
 
- Проекту постанови Кабінету міністрів України "Про затвердження Порядку перевірки, взяття проб води та проведення їх аналізу".
 
- Проекту постанови Кабінету міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 №451" про введення Морського вікна (MaritimeSingle Window).
 
В АМПУ відзначили, що від зниження ставки відрахувань від прибутку підприємства до держбюджету з 90% до 50% і прийняття фінплану АМПУ на поточний рік, який потрібно було прийняти ще в кінці минулого року, а не в серпні 2019 го, залежить реалізація масштабних інвестиційних проектів в морських портах. Зараз на одну гривню, яка вкладена АМПУ в розвиток портів, доводиться до 5 гривень приватних інвестицій. Серед найбільших проектів, реалізація яких виявилася під загрозою, - розвиток портів Південний і Чорноморськ, задіяних в поставках дефіцитного вугілля для вітчизняної енергетики, а також реалізація спільних проектів з провідними світовими компаніями - такими, як китайська COFCO в Миколаївському порту, французька СМА CGM і німецька HHLA в порту Одеса.