Ми беремо участь

Пошукова форма

У Києві обговорили реформу внутрішнього водного транспорту

29 Вересень
2019
У Києві обговорили приведення українського законодавства про внутрішній водний транспорт до європейських норм і пропонують додатково стимулювати галузь річкових перевезень.
 
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію Міністерства інфраструктури України.
 
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклій, незважаючи на зростання обсягів перевезень по Дніпру, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується в повному обсязі.
 
"Наша мета - зменшити навантаження на українські дороги, направити частину вантажів на внутрішніх водних шляхах. Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитися від введення річкового збору ", - зазначив він.
 
Криклій підкреслив, що іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту і імплементацію ряду директив Євросоюзу відповідно до угоди про Асоціацію Україна-ЄС.
 
За словами керівника МІУ, в законопроекті "Про внутрішній водний транспорт" відповідальність за розвиток і роботу стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів України буде покладено на єдине підприємство. Зокрема, воно буде відповідати за функціонування судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи і обслуговування фарватеру.
 
Криклій зазначив, що для виконання всіх функцій нове підприємство отримає достатню і стабільне фінансування.
 
"Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання і реконструкцію річкової інфраструктури", - підсумував він.
 
В обговоренні законопроекту також взяли участь керівник комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кисіль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції і розвитку, Адміністрації морських портів, морської адміністрації, Урядового офісу координації європейської і євроатлантичної інтеграції, BRDO, європейської бізнес асоціації, Американської торгово й палати в Україні, ЦТС.
 
Як повідомляв ЦТС, президент Володимир Зеленський доручив Верховній Раді і її профільному комітету до 1 листопада прийняти закон про внутрішній водний транспорт.
 
Раніше в інтерв'ю ЦТС міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявляв про бажання прийняти закон про ВВП до кінця поточного року. "Ідеальна історія - хочемо до Нового року прийняти 9 законопроектів, які стосуються імплементації угоди з ЄС. Це те, що не зроблено за останні 5 років. Якщо зробимо - можемо йти у відпустку (жартую). Це в тому числі закон про залізничний транспорт, закон про внутрішніх водних шляхах, габаритно-ваговий контроль, технічний огляд, закон про концесії автомобільних доріг та інші ... Ми будемо приймати закони не під гравця, а під закони для ринку ".