Ми беремо участь

Пошукова форма

Останній квартал 2020 року став найприбутковішим в історії індустрії контейнерних перевезень

22 Квітень
2021

Останні три місяці 2020 принесли індустрії контейнерних перевезень максимальний прибуток за всю історію галузі, а на перший квартал 2021 року оператори покладають ще більші очікування. Про це повідомляє The Loadstar.

За даними нью-йоркської аналітичної компанії Blue Alpha Capital, чистий прибуток 11 публікують звітність перевізників за четвертий квартал минулого року склала 5,8 млрд. З урахуванням того, що непублічні оператори (такі як MSC) отримали зіставні прибутку, сукупну чистий прибуток індустрії аналітик оцінює в $ 9 млрд. Річний прибуток публічних перевізників склала $ 10,2 млрд, а не публічних - $ 15,8 млрд.

Blue Alpha Capital відзначає, що торішня прибуток морських перевізників більш ніж удвічі перевищує сукупну прибуток за попередні п'ять років (в середньому близько $ 7 млрд), навіть без урахування збитків деяких перевізників.

Лондонський аналітик Alphaliner ілюструє тезу про розворот ситуації в галузі на користь перевізників результатами трьох найбільших тайваньських перевізників - Evergreen, Yang Ming та Wan Hai. Так, Evergreen отримав за минулий рік чистий прибуток $ 853 млн після нульового показника роком раніше, прибуток збиткового раніше Yang Ming склала $ 420 млн. Wan Hai збільшив прибуток втричі в порівнянні з 2019 років - до $ 396 млн.

Засновник Blue Alpha Capital Джон МакКаун вважає розворот лінійної індустрії до супер-прибутків наслідком «надмірної коригування потужностей» на початку пандемії.

«Перевізники зробили негайні і агресивні дії по скороченню потужностей через скасування рейсів», - сказав МакКаун, додавши, що скоординовану реалізацію цієї стратегії уможливила передувала масова консолідація галузі.

Експерт зазначив, що корекція виявилася надмірною, і в результаті, попит перевищив пропозицію. При цьому він задається питанням, чи означає це, що індустрія «вийшла на нову траєкторію» зростання прибутку завдяки ефективній стратегії управління потужностями, або ж попереду її чекає повернення до звичайних «посереднім» показниками.

Так чи інакше, слідом за рекордними спотовими ставками значно зросли і контрактні. Так що оператори можуть розраховувати на ще більш високі прибутки, щонайменше, в перших двох кварталах 2021 року.

З другого півріччя 2020 року різко посилилися затори в найбільших морських портах світу: час одного заходу судна розміром більше 6 тис. Контейнерів в середньому склало 83 години, що на 20% більше, ніж роком раніше

У січні 2021 року дотримання розкладу контейнерних маршрутів впало до менш ніж 35%, свідчать дані Sea-Intelligence Consulting. Значення індексу знижується двозначними темпами щомісяця, починаючи з серпня минулого року.

Згідно з даними Alphaliner, пропозиція на ринку контейнерного тоннажу залишається дефіцитним у всіх сегментах в умовах високого попиту і хронічних заторів в портах. Індекс чартерних ставок Alphaliner досяг найвищого рівня за 13 років, і аналітики прогнозують, що диктат судновласників буде зберігатися ще протягом деякого часу.