Ми беремо участь

Пошукова форма

МІУ розглядає п'ять проектів платних концесійних доріг

30 Жовтень
2019
Міністерство інфраструктури розглядає проекти платних концесійних доріг за напрямками Львів-Стрий, Львів-Тернопіль, Львів-Краковець, Біла Церква-Київ і великої кільцевої навколо Києва.
 
Як повідомляє ЦТС, про це в інтерв'ю НВ Бізнес сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій на інвестфорумі RE: think. Invest in Ukraine в Маріуполі.
 
"Ми розглядаємо зараз кілька напрямків: Львів-Стрий, Львів-Тернопіль, Львів-Краковець, плюс Біла Церква-Київ і ще велика кільцева по Києву. Останнє - це найбільший проект, він дорогий, але дуже цікавий. По-перше, там велика інтенсивність. По-друге, це дозволить в цілому розвантажити кільцеву, об'їзну ", - сказав він.
 
За словами Криклій, платні концесійні дороги можуть зацікавити інвесторів за умови наявності автотрафіка на рівні 13-15 тис. Автомобілів у напрямку щодня, інакше дорога буде збитковою і її доведеться дотувати державі.
 
Також він озвучив можливу вартість проїзду по концесійній дорозі: за попередніми рекомендаціями вона може скласти близько 2 гривень за кілометр.
 
"Є рекомендації. Ми повинні мати техніко-економічне обґрунтування цього проекту. Його ще немає. Ми тільки узгодили зі Світовим банком, щоб вони це замовили. Але те, що звучало, - це сім євроцентів (близько 2 грн - ЦТС) за кілометр платної дороги. Але в реаліях України, коли будемо вже мати конкретні розрахунки, яка це буде окупність, тому що є ж специфіка дороги, кращі умови, в гірській місцевості, наприклад, завжди дорожче ", - сказав Криклій.
 
Як повідомляв ЦТС, в червні на той момент керівник "Укравтодору" Славомир Новак сказав, що конкурс на першу в Україні концесійну дорогу Львів-Краковець можуть оголосити восени.
 
У березні ЦТС писав про те, що в Україні розробляються ТЕО трьох платних доріг - Львів-Краковець, Львів-Тернопіль і Київ - Біла Церква. Пріоритетність реалізації цих проектів поки тільки обговорювалася.
 
Разом з тим, між транспортним комітетом ВР, Мінінфраструктури та Світовим банком, який вивчає можливість фінансування проектів платних доріг в Україні, були розбіжності в поглядах на те, який з проектів має стати пілотним.