Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

ЯК ЗРОБИТИ МОРСЬКІ ПРАВИЛА ВИГІДНИМИ ДЛЯ ЕКСПЕДИТОРІВ

29 Серпень
2025

FIATA тепер має повний консультативний статус у Міжнародній морській організації (ІМО), що забезпечує експедиторам більший вплив на правила, що формують світове судноплавство. Ця важлива подія визнає сталий внесок FIATA у формування морської політики та посилює роль сектора експедиторських послуг у формуванні міжнародних правил. Вона також є завершенням зусиль, докладених протягом останніх років для підвищення актуальності та видимості FIATA в міжнародних політичних інституціях, а також стратегічного напрямку, якого дотримується головування шляхом зміцнення та професіоналізації штаб-квартири FIATA.

Робота FIATA в ІМО безпосередньо впливає на те, як працюють експедитори, від зменшення адміністративного навантаження до впливу на правила безпеки та охорони навколишнього середовища. Дізнайтеся, чому важливий повний консультативний статус і що це означає для щоденної діяльності експедиторів.

Чому повний консультативний статус в ІМО важливий для експедиторів?

На своїй 134-й сесії в липні 2025 року Рада ІМО погодилася підвищити статус FIATA з тимчасового до повноцінного консультативного, до остаточного затвердження на Асамблеї ІМО в листопаді. Ця відзнака визнає сталий внесок FIATA у розробку морської політики та  посилює вплив сектору експедирування вантажів у формуванні міжнародних правил.

Як єдиний представник галузі експедирування вантажів та логістики в ІМО,  це підвищення означає, що FIATA може безпосередньо формувати правила, що відображають реалії  мультимодальної логістики,  та  просувати рішення, які є працездатними, сталими та безпечними .

Чому повний консультативний статус FIATA в ІМО такий важливий?

Маючи повний консультативний статус, FIATA може безпосередньо брати участь в обговореннях, що визначають майбутнє морського транспорту. У 2025 році внесок FIATA включав:

•            Морська цифровізація (березень): Підтримка впровадження єдиних вікон у морському секторі для оптимізації обміну даними між суднами та портами та скорочення обсягу документації.

•            Захист навколишнього середовища (квітень): Надання інформації щодо заходів щодо скорочення викидів парникових газів для забезпечення справедливого та практичного переходу для всіх учасників ланцюга поставок.

•            Безпека на морі (червень): Висвітлення експлуатаційних реалій у перегляді Кодексу вантажних транспортних одиниць (CTU) з метою покращення рекомендацій щодо безпеки.

Стратегічна участь FIATA в IMO гарантує, що операційні реалії експедиторів відображаються в глобальних правилах, сприяючи прийняттю, ефективності та сталому розвитку рішень.

Що це означає для експедиторів вантажів сьогодні?

Експедитори вантажів отримають вигоду від повноцінного консультативного статусу FIATA в Міжнародній морській організації, що посилює її здатність формувати практичні морські правила. Цей прогрес приносить відчутні переваги, включаючи спрощені процеси документування, досяжні екологічні стандарти та правила безпеки, що базуються на реальних реаліях обробки вантажів.

Станьте частиною роботи FIATA заради майбутнього галузі, долучившися до:

•            Обмін операційною інформацією та практичними викликами з FIATA,  щоб FIATA могла представляти голос вашої галузі на світовій арені

•            Участь у заходах та зустрічах FIATA , зокрема в Інституті мультимодальних перевезень (MTI) та Робочій групі з питань моря, з метою формування політики та забезпечення актуальності та працездатності нормативних актів.

•            Співпраця з місцевими органами влади  для підтримки роботи FIATA та підкреслення важливості голосу експедиторів вантажів у ланцюжку поставок

FIATA продовжує підтримувати експедиторів вантажів у їхньому вирішенні складнощів морських перевезень. Від впливу на міжнародне регулювання до надання практичних ресурсів, таких як новий Посібник з найкращих практик укладання морських договорів , FIATA надає Членам знання та інструменти, необхідні для управління договорами, зниження ризиків та впевненої роботи в сучасному глобальному судноплавному середовищі.