
Кабінет міністрів заклав в Національній транспортної стратегії України до 2030 року 20,37 млрд грн на розвиток морських портів та під'їзних шляхів до них.
У разі виконання цього завдання, Кабмін очікує збільшення пропускної здатності припортовий інфраструктури та швидкості обробки вантажів в портах.
Також в планах Кабміну спрощення формальності щодо оформлення вантажів і суден у торгових портах, відповідно до міжнародних та європейських норм, лібералізація вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами та відкриття внутрішніх водних шляхів для іноземних суден
Також в планах удосконалення технології обробки вантажів в логістичних терміналах і портах України, створення умов для приватизації "Українського Дунайського пароплавства" і створення національного сегмента системи обміну інформацією про рух суден.
На реалізацію останнього пункту відведено 18,6 млрд гривень.
Уряд доручив Мінінфраструктури, Державній службі морського і річкового транспорту України, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Державній митній службі створити центр надання адміністративних послуг за принципом "єдине вікно".
Передбачено в програмі і ремонт / модернізація морських портів. Зокрема, на забезпечення розвитку морського порту Південний намір в 2022 році направити 1,17 млрд, а на Маріупольський морпорт - 1,14 млрд в 2021 році.