
15 Червень
2021
Затори обумовлені тим, що термінали не справляються зі зростаючим імпортним трафіком, обсяги якого зросли в травні в 1,5 рази.
Найбільші порти в Азії, Європі та Північній Америці вводять обмеження через триваючі заторів і затримок.
Найбільші контейнерні термінали порту Шеньчжень (Китай) не братимуть навантажені експортні контейнери у вихідні дні, щоб знизити завантаженість. Також починаючи з 31 травня, міжнародний контейнерний термінал Янтань обмежить ввезення навантажених експортних контейнерів, вони будуть прийматися не раніше ніж за три доби до прибуття судна. А термінал Шекой буде дозволяти ввезення навантажених експортних контейнерів за п'ять днів до прибуття судна.
Так, термінал CTB в третьому найбільшому контейнерному порту Європи - Гамбурзі, оголосив про нові обмеження на прийом експортних контейнерів в зв'язку з "граничної завантаженням майданчика". CTB тепер приймає контейнери з рефрижераторними і небезпечними вантажами не раніше ніж за добу до прибуття судна. Для інших контейнерів зберігається обмеження в 48 годин.
Згідно з випущеним Hapag Lloyd огляду поточної ситуації в портах Північної Америки, затори зберігаються в більшості з них, і тільки Нью-Йорк працює в "близькому до нормального" режимі.
Затори обумовлені тим, що термінали не справляються зі зростаючим імпортним трафіком, обсяги якого зросли в травні місцями в 1,5 рази до рівня попередніх місяців.
"Все термінали контейнерного портового комплексу Лос-Анджелес / Лонг-Біч надзвичайно завантажені через різке зростання обсягів імпорту", - йдеться в повідомленні компанії.
Hapag Lloyd повідомляє, що вивезення імпортних контейнерів з терміналів порту гальмується дефіцитом потужностей і залізничного рухомого складу.
Раніше в портах Лос-Анджелеса і Лонг-Біч (США) в середині січня поточного року очікували розвантаження десятки вантажних суден з десятками тисяч контейнерів. Затримки з розвантаженням привели до того, що багато хто з рітейлерів вимушені тижнями чекати доставки товарів, - особливо постраждали через цієї проблеми малі і середні компанії.