
Плавучі контейнери було вилучено з місця, де вони проводять гідролокаційний пошук уламків під поверхнею (Берегова охорона США).
Порт Лонг-Біч, Каліфорнія, повідомляє, що всі його термінали відновили роботу через день після драматичного обвалу контейнера на судні, що стояло біля причалу. Пірс G, де стоїть судно Mississippi , відкритий та працює, за винятком безпосередньої зони навколо судна.
У заяві, опублікованій у середу, через день після аварії, порт Лонг-Біч повідомляє, що в результаті інциденту було одне незначне пошкодження. Вони уникнули гіршої ситуації, особливо з баржею для викидів, яка була поруч із контейнеровозом і була прикріплена до нього, коли деякі контейнери впали на баржу. Берегова охорона США повідомляє, що баржа отримала пошкодження. Інші контейнери впали на док поруч із судном.
Було опубліковано додаткові відео, що демонструють послідовність подій. Після першого обвалу, схоже, територію навколо судна обгородили мотузками для безпеки перед наступним обвалом. Ситуація продовжувалася, оскільки додаткові коробки, що висіли на кораблі, також провалилися та впали за борт.
Об'єднане командування з питань інциденту, до складу якого входять представники федеральних, штатних та місцевих органів влади, працює над забезпеченням вилучення вантажних контейнерів. Берегова охорона збільшила орієнтовну кількість контейнерів до 75 з 67, про які повідомлялося вчора.
Проводяться гідролокаційні дослідження для виявлення приблизно 25-30 контейнерів, що затонули в гавані, аби забезпечити безпечне судноплавство. Берегова охорона підтримує 500-ярдову зону безпеки, а також розробляється план рятувальних робіт, який буде впроваджено якомога швидше.
У порту уточнили, що в маніфесті вантажем зазначено взуття, одяг, меблі та електроніку. Судно здійснює один із експрес-сервісів Zim, здійснюючи лише чотири заходи до портів: В'єтнаму, Китаю та Каліфорнії. У телевізійних репортажах з порту було показано зображення стільця, що плаває у воді, а також пакунки з капцями, що викинуло на берег.
Пожежна служба Лонг-Біч використала один зі своїх пожежних катерів з потужними форсунками, щоб зібрати та спрямувати контейнери. Було видно, як вони штовхали їх до причалу, а також портові катери, які використовувалися для підштовхування коробок до доку. У середу порт заявив, що контейнери, що впали, були підняті.
Спекуляції щодо причини інциденту зростають. Незрозуміло, чи розпочав корабель, який прибув раніше вранці, обробку контейнерів. Опублікований розклад вказував на запланований відправлення пізніше сьогодні для повернення до В'єтнаму.
« Міссісіпі» , зареєстроване в Португалії, було побудовано у 2024 році. Воно пройшло п'ять портових перевірок, остання з яких відбулася у квітні 2025 року в Шанхаї. Його звинуватили у недоліках, зокрема у реєстраторі даних рейсу та інструкціях з техніки безпеки екіпажу, але затримання не було.
У порту тривають операції зі стабілізації контейнерів на борту судна, зокрема кількох, які продовжують зависати над бортом судна, а також обвалених штабелів. Берегова охорона США повідомляє, що вона, як і Національна рада з безпеки на транспорті, очолить розслідування інциденту.