
TIR-операції розширюються з кордонів та внутрішніх міст по всьому Китаю. Від дрібних споживчих товарів та морозива до промислових вантажів, TIR робить доставку «від дверей до дверей» на далекі відстані простішою, ніж будь-коли.
Перевезення за системою TIR продовжують стрімко зростати в Китаї. У період з січня 2024 року по квітень 2025 року кількість ліцензованих операторів TIR зросла більш ніж на 500%, тоді як кількість транспортних засобів TIR зросла майже на 800%.
Оскільки китайські оператори активно тестують та розширюють нові маршрути TIR «від дверей до дверей», ось три нещодавні транспортні операції, які демонструють можливості цієї системи.
1039 ринкові закупівлі
Нещодавно було завершено перше в Китаї перевезення товарів на ринку 1039 «від дверей до дверей» за стандартом TIR, що відкрило новий канал для товарів з вартістю однієї митної декларації менше 150 000 доларів США.
Транспортний засіб TIR вирушив з міста Руян, провінція Чжецзян, після митного оформлення в режимі торгівлі на ринку 1039. Він вирушив до Європи після виїзду з Китаю через порт Маньчжурія у Внутрішній Монголії.
Згідно з режимом торгівлі на ринку 1039, товари, придбані на ринку, користуються спрощеними митними процедурами. TIR додає додаткові переваги, включаючи доставку «від дверей до дверей». Це значно скорочує транзитні процеси, скорочуючи час і витрати.
Спираючись на існуючі маршрути TIR, логістичний центр TIR у Шеньяні розширив свою мережу новим маршрутом «від дверей до дверей» до Центральної Азії.
Дві вантажівки TIR, завантажені морозивом з провінції Ляонін, пройшли митне оформлення та процедури TIR у логістичному центрі TIR у Шеньяні, виїхавши через порт Бахту в Сіньцзяні. Вантаж проїхав через Казахстан і прибув до Ташкента, Узбекистан, за вісім днів.
Ще одним прикладом ефективності доставки «від дверей до дверей» стали два вантажівки TIR, які перевезли кришки резервуарів для нафти з логістичного центру TIR у Чженчжоу . Вони виїхали з Китаю через порт Маньчжурія, перш ніж дістатися до Могильова, Білорусь, за 15 днів, на відміну від 20-30 днів без TIR.
Раніше такі вантажі доводилося перевантажувати на кордонах. Перевага TIR «від дверей до дверей» усуває тривалі перевантаження та складні проблеми з обробкою в портах.
Кілька міст нещодавно запустили операції TIR та відкрили нові маршрути.
Такі товари, як спортивне спорядження, одяг, взуття та дрібні споживчі товари, зараз експортуються за умовами TIR з чотирьох міст провінції Чжецзян: Веньчжоу, Іу, Цзясін та Ханчжоу, а також з Чунціна (південно-західний Китай), Біньчжоу (східний Китай), Харбіна (північно-східний Китай) та Хух-Хото (північний Китай).
TIR зараз працює у 43 пунктах по всьому Китаю, включаючи прикордонні порти та міста у внутрішніх районах.