CLECAT разом із 44 іншими організаціями, що представляють європейський транспортний сектор, підписали листа, в якому закликають країни-члени та Європейську комісію зберегти та зміцнити надійний інструмент фінансування європейського транспорту в наступній багаторічній фінансовій програмі (MFF).
У листі, надісланому міністрам загальних справ та міністрам фінансів держав-членів ЄС, висловлюється глибока стурбованість планами Комісії перенаправити значну частину фінансування європейського транспорту на Єдиний національний план. Цей зсув ризикує підірвати стійкість європейського ланцюжка поставок, зв’язок і економічну конкурентоспроможність у час посилення геополітичної напруженості та постійних кліматичних проблем. Асоціація зазначає, що головним пріоритетом Європи має бути зміцнення та адаптація інфраструктури ЄС, усунення вузьких місць і відсутніх ланок, а також оптимізація його зв’язку та пропускної здатності.
Генеральний директор CLECAT Ніколетт ван дер Ягт прокоментувала: « Доповіді, представлені Маріо Драгі, Енріко Летта та Саулі Нііністе, підкреслюють, що транспортний сектор Європи є критично важливим для торгівлі, економічного зростання та стійкості до майбутніх збоїв. Замість того, щоб звертатися до підходу, коли національні пріоритети можуть переважати, як ніколи важливо підтримувати скоординований і керований інвестиційний інструмент ЄС. Це єдиний спосіб створити добре інтегровану та взаємопов’язану транспортну мережу в Союзі на користь європейської економіки, суспільства та безпеки. »
Організації визнають необхідність гнучкого бюджету ЄС, але наполягають на тому, що загальноєвропейський підхід до інвестицій з централізованим управлінням пропонує набагато більшу цінність, ніж роз’єднані національні плани. Завдяки гармонізації зусиль, об’єднанню фінансових ресурсів, довгостроковому стратегічному та стабільному інвестиційному плануванню, центральний інструмент фінансування ЄС може ефективно створити добре інтегровану та взаємопов’язану транспортну мережу по всьому Союзу на користь європейської економіки, суспільства та безпеки.
Транспортний сектор закликає держави-члени та Комісію обрати підхід, який зміцнює Європу, зберегти потужний і централізовано скоординований спеціальний інструмент фінансування європейського транспорту, який віддає пріоритет інвестиціям із високою європейською доданою вартістю, і утримуватися від загрози майбутньому та конкурентоспроможності європейської транспортної мережі, яка є фундаментальною для досягнення пріоритетів Європи.
CLECAT, який представляє європейських експедиторів, постачальників логістичних послуг і митних агентів, попереджає, що переміщення фінансування транспорту з рівня ЄС ставить під загрозу суверенітет європейського ланцюга поставок, економічну стійкість і готовність до майбутніх криз. Із зростаючим тиском на транспортний сектор Європи зараз не час послаблювати здатність Європи інвестувати в безперебійну та стійку транспортну систему.




