
В "Укрзалізниці" здивовані рекомендаціями, про які в своїй публікації 28 травня повідомив Антимонопольний комітет України - АМКУ заявив, що УЗ створює нерівні умови перевезення вантажів внаслідок введення послуги перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію "Укрзалізниці".
"Рекомендації Антимонопольного комітету України було дано без запрошення" Укрзалізниці "для надання своїх зауважень, пропозицій і пояснень", - заявили в УЗ.
В УЗ зазначають, що послуга перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів не впливає на нормативні терміни доставки вантажів. "Так, наприклад, обсяги перевезення експортної залізної руди, починаючи з серпня 2019 років збільшувалися в порівнянні з попередніми місяцями і перевищили показники двох попередніх років. Обсяги перевезень в грудні перевищують обсяги перевезень в листопаді на 7,7%, в серпні - на 20% , в грудні минулого року - на 56% ", - додали в компанії.
Також в УЗ звернули увагу на те, що труднощі транспортування готової продукції в пункти призначення, до морських портів, які виникли в жовтні-листопаді 2019 року, відбулися через те, що портові потужності з перевалки руди залишилися на незмінному рівні і одержувачі були в змозі забезпечити своєчасну вивантаження вантажів з усіх поїздів, що надходять до них.
"Укрзалізниця" з метою недопущення скупчення поїздів на шляхах припортових станцій і на підходах до станцій змушена була обмежувати їх рух, що вплинуло на терміни доставки вантажів ", - підсумували в УЗ.
Раніше Антимонопольний комітет України виявив, що активне впровадження "Укрзалізницею" вантажоперевезень по графіку маршрутних поїздів дозволило скоротити терміни доставки для одних клієнтів, але негативно відбилося на перевезеннях для інших компаній. У зв'язку з цим АМКУ рекомендував УЗ створити рівні умови для всіх учасників ринку залізничних вантажоперевезень.