Ми беремо участь

Пошукова форма

Збільшення вагонного парку при дефіциті тяги скоротить оборотність вагонів - «Дельта Вілмар»

16 Травень
2019
Збільшення парку вагонів-зерновозів при дефіциті тягового складу може ускладнити ситуацію з оборотністю вагонів. Таку думку висловив заступник директора з логістики «Дельта Вілмар» Валерій Ткачов.
 
«Плюс 1 тис. Нових зерновозів - це хороша новина для зернового ринку України. Але при відсутності локомотивної тяги у «Укрзалізниці» це призведе до падіння оборотності вагонів, кинутим складам, порушення термінів доставки вантажів, простоїв порожнього рухомого складу на залізничних магістралях. «Укрзалізниці» терміново потрібно купувати магістральні локомотиви », - прокоментував В. Ткачов в Facebook намір Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) виділити фінансування українській« дочці »Louis Dreyfus Company (LDC) на покупку великої партії вагонів-зерновозів.
 
ЄБРР може надати до $ 35 млн української дочірньої компанії одного з найбільших глобальних агротрейдерів LDC на придбання до 1 тис. Вагонів-зерновозів. За інформацією банку, до теперішнього часу пройдений етап перевірки концепції, очікується остаточне рішення.
 
ТОВ «Дельта Вілмар СНД» (створено в 2004 році) спеціалізується на виробництві масложирової продукції і інгредієнтів для хлібобулочних, кондитерських виробів і молочних продуктів на заводі в Южному (Одеська область). Компанії належить комплекс з перевантаження та переробки тропічних олій в порту «Південний» добової пропускною спроможністю 2,1 тис. Тонн наливної продукції та 0,75 тис. Тонн пакетованому продукції, а також резервуарний парк місткістю 100 тис. Тонн.
 
У жовтні 2017 року ТОВ «Дельта Вілмар СНД» анонсувало плани будівництва маслоекстракційного заводу в порту «Південний» річною потужністю переробки понад 600 тис. Тонн і причалу з перевалки олії і шроту річною потужністю до 3 млн тонн.