Ми беремо участь

Пошукова форма

ЄБА висловила заклопотаність щодо введення масштабної конвенції по Південно-Західної залізниці

19 Вересень
2019
Європейська Бізнес Асоціація стурбована простоєм вагонів на Південно-Західній залізниці і погіршенням ситуації з промисловими вантажами на залізниці і пропонує допустити на ринок вантажоперевезень приватну тягу, щоб зробити логістику ефективнішою.
 
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на ЄБА.
 
"Очевидно, що логістика не повинна бути" вузьким місцем "в роботі і операційних процесах бізнесу ... Уже зараз деякі компанії зазнають втрат. У той же час, якщо зараз питання не врегулювати, це може привести навіть до того, що певні бізнеси просто зупинять діяльність ", - сказала виконавчий директор ЄБА Анна Дерев'янко.
 
На її думку, держава повинна надати бізнесу можливість забезпечити ефективну роботу логістичної розв'язки.
 
"Впровадження пілотного проекту щодо допуску приватного тяги може бути поштовхом для того, щоб залізничні вантажоперевезення в Україні стали більш ефективними. Його реалізація необхідна, з одного боку, для вирішення питання наявної нестачі локомотивного парку АТ" Укрзалізниця ", з іншого - для визначення можливих проблем в експлуатації локомотивів приватними власниками до прийняття нового комплексного Закону України "Про залізничний транспорт", - відзначили в асоціації.
 
Як повідомляв ЦТС, учасники ринку називають основною причиною введення конвенції на вантажоперевезення по Південно-Західній залізниці в період з 11 по 14 вересня дефіцит локомотивів і брак локомотивних бригад у "Укрзалізниці".
 
В УЗ пояснили, що змушені були ввести тимчасову конвенцію на відправку вантажів призначенням на станції Південно-Західної залізниці через накопичення вагонів на її території, а винними назвали менеджмент даного регіональної філії УЗ.