Ми беремо участь

Пошукова форма

Всесвітній конгрес FIATA 2018 у Делі відвідало 1200 делегатів з 130 країн світу

09 Листопад
2018
Всесвітній конгрес FIATA 2018 (FWC-2018), який пройшов з 26 по 29 вересня в готелі Pulman, Aerocity, в місті Нью-Делі, пройшов під гаслом «Майбутнє починається тут». Даний захід відвідали 1200 учасників з більш ніж 130 зарубіжних країн. На церемонії урочистого відкриття Конгресу виступили пан А.В. Віджайкумар, голова Федерації асоціацій експедиторів Індії (FFFAI); г-н Нерайдж Бансал, Голова організації Jawaharlal Nehru Port Trust (JNPT); г-н Роберт А. Вольтманн, генеральний секретар ФІАТА; г-н Дебашіш Дутта, колишній голова FFFAI і голова FWC-2018, а також пан Самір Шах, ментор. Федерація асоціацій експедиторів Індії (FFFAI) вперше виступає організатором конференції, присвяченій логістики і експедиції в Індії.
Вітаючи учасників Конгресу пан Віджайкумар зазначив: «Вперше за довгі 50 років Індія удостоїлася честі провести Світовий конгрес FIATA. Ми пишаємося тим, що FFFAI в партнерстві з FIATA отримала можливість провести цей воістину глобальний захід ». Він зауважив, що Федерація транспортно-експедиторських асоціацій Індії визнана урядом Індії в якості єдиного представника учасників торгових експортно-імпортних операцій, а її члени входять до складу різних консультативних комітетів численних міністерств з таких питань як фінанси, судноплавство, авіація, торгівля, автомагістралі. FFFAI представляє 28 асоціацій митних брокерів по всій країні, а також більш ніж 6000 асоційованих членів, що надають півмільйона робочих місць і більше мільйона супутніх робочих місць в країні.
За його словами, економічна міць нації визначається її логістичними можливостями зважаючи на їх життєво важливої ​​ролі в процесах попередніх виробництва і відбуваються після нього. Успіх будь-якого промислового та індустріального зростання визначається здатністю безперешкодного управління ланцюгами поставок. У методах логістичного обслуговування відбулися значні зміни, а масштаби діяльності постійно розширюються.
«Глобальні економічні кризи і відсутність прогресу не стримують зростання. Навпаки, вони є двигуном інновацій та зумовлюють рух революційних змін. Це свого роду "дзвіночок" для того, щоб вжити всіх можливих заходів, скорегувати дії і спробувати знайти нові шляхи вирішення проблем. В останні роки наш світ являє собою вихор невизначеностей і, отже, є викликом нам усім. Це змусило учасників транспортно-експедиторської діяльності обговорити нові ідеї, нові підходи для того щоб не відставати від поточних реалій в галузі », - додав він. На його думку, Конгрес-2018 в Індії дасть індійської транспортної галузі та логістики "друге дихання".
Г-н Вольтманн підкреслив внесок FIATA в розвиток глобальної індустрії експедирування вантажів і логістики. Він також високо оцінив зусилля FFFAI при організації заходу.
У своїй вітальній промові в якості головного гостя пан Бансал розповів про плани щодо зростання економіки і нарощування потенціалу уряду Індії, а також представників бізнесу, зокрема, спрямованих на розвиток фізичної інфраструктури портів, аеропортів, автомобільних доріг, залізниць, у внутрішньому сполученні, прибережних перевезень, внутрішніх водних шляхів і т. д. Він також підкреслив найважливіші політичні ініціативи уряду Індії, спрямовані на полегшення ведення бізнесу і міжнародної торгівлі.
Г-н Дутта висловив подяку за підтримку уряду Індії (різних відповідних департаментів і зацікавлених сторін галузі). «Ми раді повідомити, що на Конгрес-2018 зареєструвалося близько 1200 делегатів з усього світу, що свідчить про зростання значущості логістичної галузі в Індії. Тема Конгресу в цьому році - «Майбутнє починається тут» », - додав пан Дутта.
В ході Конгресу відбулося близько 20 ділових сесій, в яких взяли участь близько 70 видатних доповідачів-представників міжнародної індустрії логістики, уряду Індії, Світової організації торгівлі, відомих особистостей в індустрії і т. Д. Крім того, заплановано близько 1000 зустрічей-B2B, в яких взяли участь понад 500 делегатів.
Коментуючи вплив цього значимого заходу, яке наповнене не тільки діловим спілкуванням, а й розважальними програмами, пан Шах зауважив, що це не тільки дасть поштовх до розвитку вже існуючих компаній, але і надихне початківців і молодих підприємців, (близько 30% учасників) .
Асоціація FFFAI також організувала виставку, в якій взяло участь близько 60 експонентів з індустрії логістики.
Після церемонії відкриття заходу розпочалася основна сесія. Модератором виступив пан Самір Шах, а основним доповідачем - пан С. Рамеш, голова CBIC. Також в ході цієї сесії виступили пан Росс Томпсон, CCSO, порти Абххабі; Турхан Озен, начальник відділу вантажоперевезень, Turkish Airlines; д-р Ненсі Нікс, ED Emeritus, AWESOME, і Люк Антонія Де Блик, заступник директора відділу зі спрощення процедур торгівлі, СОТ.
Крім того, були організовані регіональні сесії для обговорення питань і можливостей в різних регіонах світу: Північній і Південній Америці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Африці і на Близькому Сході, в Європі і Індії.

За словами Міністра торгівлі, міжнародний транспортний коридор Північ-Південь стимулюватиме міжнародну торгово-логістичну галузь.

Виступаючи на конференції, присвяченій міжнародному транспортному коридору Північ-Південь (INSTC) у вівторок, 25 вересня 2018 року, яка була організована в Pullman Hotel Aerocity, Нью-Делі, д-р Ануп Вадхаван, секретар з комерційних питань уряду Індії, заявив, що найближчим часом очікується величезне зростання експортно-імпортних операцій між Індією, Західною Азією і європейськими країнами, які використовують коридор Північ-Південь. FFFAI спільно з Міністерством торгівлі і промисловості організували конференцію, яка збіглася з часом проведення Всесвітнього конгресу FIATA 2018. У конференції також взяли участь високопоставлені чиновники і дипломати з посольств Ірану, Росії, Азербайджану і країн СНД; г-н Стенлі Лім, колишній президент ФІАТА; г-н Самір Шах, колишній голова FFFAI; г-н Шанкар Шинде, член FFFAI; учасники експортно-імпортних операцій і делегати з Індії, Росії, Ірану і країн СНД.

Транспортний коридор Північ-Південь - це маршрут, який з'єднує Південну Азію з Північною Європою протягом багатьох і багатьох років. Він використовувався європейськими, індійськими, російськими та багатьма іншими іноземними торговцями, і саме вони зіграли значну роль у налагодженні торговельних зв'язків між Росією і Південно-Східною Азією через територію Азербайджану і Ірану. В даний час до коридору Північ-Південь "підключено» 14 країн. «У нас налагоджені міцні зв'язки з цими 14 країнами, і я впевнений, що незабаром кількість торгових операцій сильно зросте, і буде створена ефективна логістична система. Наш уряд твердо має намір розвивати цю ініціативу », - заявив пан Вадхаван.
Г-н Шах позитивно відгукнувся про роботу уряду Індії, а також наголосив на кількох важливих проектів в цій галузі, включаючи пробні відправки, різні дослідження і т. Д., Реалізовані FFFAI. Згідно з дослідженням FFFAI, було виявлено кілька різних аспектів взаємодії між Індією, Росією та іншими країнами СНД. У дослідженні, зокрема, розглядався коридор Північ-Південь, його поточний статус і перспективи розвитку, а також проблемні області і варіанти сприяння ефективної транспортної логістики між Індією і Євразійським регіоном. У дослідженні FFFAI стверджується, що до сих пір повний потенціал цього коридору не використовувався і цей сектор як і раніше не задіяний, що може бути додатково вивченим для розвитку можливостей всіх зацікавлених сторін. Однак пан Шах досить оптимістично налаштований щодо нинішнього етапу і майбутнього розвитку маршруту. Говорячи про важливість регіональних торгових ініціатив, пан Лім відзначив успішну історію розвитку АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії). «Ми дуже сподіваємося, що коридор Північ-Південь стане поштовхом для розвитку мультимодального транспорту і логістики в цьому регіоні», - сказав він.
За словами пана Шинде, конференції, присвячені коридору Північ-Південь, в Індії надають величезні можливості для ознайомлення з процедурами оптимізації документації для безперешкодного переміщення вантажів і відкривають різні конкурентні альтернативи маршрутами в країнах СНД і Росії, що призведе до розширення торгівлі і відкриття нових можливостей для постачальників логістичних послуг. Раніше FFFAI організував аналогічну конференцію в Мумбаї і планує організувати подібні конференції в інших регіонах Індії.
Програма для логістичних компаній-початківців на Конгресі ФІАТА 2018
У Програмі для молодих фахівців в області логістики YLP, яка була організована FFFAI на Всесвітньому конгресі FIATA-2018 (Pullman Hotel, Aerocity, Нью-Делі) взяло участь 136 представників початківців експедиторських і логістичних компаній.
На урочистому відкритті заходу виступили: пан Стенлі Лім, голова Всесвітнього конгресу FIATA; А.В. Віджайкумар, голова FFFAI, і пан Девід Філліпс, засновник і головний виконавчий директор Freight Systems. За їхніми словами, цей новаторський проект стане новою віхою в історії розвитку галузі експедирування та логістики в Індії, зокрема, для початківців компаній і молодих підприємців.
Г-н Теджена Контрактор, член ЄК і представник FFFAI, повідомив, що перша програма YLP виявилася дуже мотивуючою. «Завдяки YLP ми реалізували безліч інноваціййних, які змушують думати, і в той же час забавних способів навчання. Я впевнений, що учасники отримали величезний поштовх у формуванні своїх майбутніх бізнес-стратегій », - сказав пан Теджена. На його думку, однією з найбільших проблем в сучасній логістичній галузі є брак навичок. «Зараз навчання - це предмет першої необхідності. «Програма для молодих фахівців в області логістики» (YLP) повинна надати молодим фахівцям помітні перспективи в нашій галузі. Прорив - саме так ми назвали тему програми. Тому в рамках YLP ми продемонстрували різні проривні технології, які вже змінили і будуть змінювати галузь експедирування та логістики », - додав він.
Г-н Шекар (Lynk), г-н Рагхавендран Вішванатан (FreightBro) і г-н Санджай Тиварі (21CC Education), які працювали над системами накопичення даних при вантажних перевезеннях, експедируванні і навчанні в галузі електронної логістики для рентабельного експедирування вантажів і логістики , виступили з доповідями.
Крім того, в процесі навчання була проведена гра: «Бізнес в русі», присвячена перевезенню вантажів, створення прибутку, купівлі та обслуговування активів і, найголовніше, розуміння створення ланцюжка доданої вартості.
У грі було задіяно близько 130 чоловік, розділених на різні команди, які зіграли 16 раундів, після закінчення яких були обрані фіналісти.