Глобальний контейнерний перевізник Mediterranean Shipping Company (MSC) запустив сервіс електронних коносаментів (eBL), відправлених через платформу блокчейна Wave, для клієнтів по всьому світу. Про це повідомила прес-служба перевізника.
Раніше MSC використовувала блокчейн-платформу WAVE BL в пілотному режимі. WAVE BL використовує технологію розподіленого реєстру, щоб гарантувати, що всі сторони, які беруть участь в бронюванні вантажних перевезень, можуть випускати, передавати, підтверджувати і управляти документами через безпечну децентралізовану мережу.
MSC вибрала WAVE BL, тому що це єдине рішення, що відбиває традиційний паперовий процес, до якого звикла галузь морських і вантажних перевезень. Воно надає цифрову альтернативу всіх можливостей, доступним для традиційних друкованих документів, тільки набагато швидше і безпечніше ", - зазначив глобальний директор з цифрових та інформаційних технологій MSC Андре Симха в коментарі Splash24 / 7.
MSC була одним з піонерів цифрової трансформації галузі. Як член-засновник Digital Container Shipping Association (DCSA), MSC брала участь в ряді ініціатив, спрямованих на просування стандартизації, цифровізації та взаємодії в контейнерних перевезеннях. Андре Симха також є головою DCSA.
Традиційно судноплавна галузь в значній мірі покладалася на паперові документи на паперових носіях. І серед них BL є найбільш важливим транспортним документом в міжнародній торгівлі. Хоча в минулому були спроби створити рішення eBL, тепер ми можемо уявити рішення, яке може прокласти шлях до масового впровадження eBL, що буде означати значну економію для галузі судноплавства ", - зазначив Симха.
Дослідження DCSA показує, що, досягнувши до 2030 року впровадження eBL всього на 50%, галузь потенційно може заощадити більше $ 4 млрд на рік.
Виняток паперових документів при відправленні вантажів зробить все аспекти комерційних контейнерних перевезень краще, швидше, ефективніше, безпечніше і екологічніше. Ми очікуємо, що через кілька років eBL стане новою нормою ", - підсумував Симха.
Wave BL - це система на основі блокчейна, яка використовує технологію розподіленого реєстру, щоб гарантувати, що всі сторони, які беруть участь в бронюванні вантажних перевезень, можуть випускати, передавати, підтверджувати і управляти документами через безпечну децентралізовану мережу. Користувачі можуть видавати всі оригінали, оборотні або необоротні, і обмінюватися ними за допомогою прямої, зашифрованою тимчасової передачі, а також можуть вносити поправки в документи.
MSC (штаб-квартира - Женева) - друга контейнерна лінія світу. Згідно актуальних даних Alphaliner, компанія контролює 16% світового ринку морських контейнерних перевезень. Активний флот перевізника становлять 591 судно (162 власних) місткістю 3 925 298 TEU (1 080 516 TEU). Географія суднозаходів охоплює близько 500 портів на 200 маршрутах.