Ми беремо участь

Пошукова форма

Китайська влада хоче регулювати ставки на морські контейнерні перевезення

19 Вересень
2020
Влада Китаю має намір втрутитися в процеси ціноутворення та управління місткістю
перевізників на лінійних сервісах в напрямку портів США. Про це повідомив засновник і
керівник компанії SeaIntelligence Consulting Ларс Йенсен з посиланням на місцевих
галузевих експертів, інформує ТАСС.
Зокрема, Денніс Чжоу з Zest Shipping Media повідомив, що міністерство транспорту КНР
«просить всіх перевізників більше не підвищувати спотову ставку (з Китаю в США). COSCO
вже скасував збільшення ставок, заплановане на 15 вересня. Інші перевізники також
будуть дотримуватися цих вимог ». Чжоу також повідомив, що міністерство запропонувало
перевізникам відновити з 42 тижня (середина жовтня) всі скасовані раніше рейси.
Йенсен зазначає, що ці ініціативи китайської влади можуть надати «безпрецедентний
вплив на ринок», так як вони обмежать можливості операторів з управління місткістю в
умовах вкрай нестабільного попиту. Хоча останнім часом попит на доставку контейнерів
на транстихоокеанских маршрутах зріс настільки різко, що перевізники не в змозі його
задовольнити, Йенсен очікує, що цей пік буде недовгим, і перевізників чекає нове падіння
обсягів.
Спотові ставки на доставку 40-футового контейнера з Азії на Західне узбережжя США
досягли станом на закінчення минулого тижня нового максимуму $ 3758. Відстань від
Шанхая до Лос-Анджелеса становить 5818 морських миль, таким чином виручка
перевізників в розрахунку на морську милю досягла $ 0,64.
Спотова ставка на маршруті Шанхай-Cеверного Європа перебуває в районі $ 2084 за FEU,
таким чином, виходячи з того, що відстань від Шанхая від Антверпена перевищує 10,6 тис.
Морських миль, виручка на морську милю становить близько $ 0,19.
Більш ніж трикратну різницю в доходах перевізників на двох основних сегментах ринку на
осі Схід-Захід Alphaliner називає «примітною», а поточну ситуацію на ринку «самої дивної і
непередбачуваною» за всю 64-річну історію контейнеризації.